Oros

60-120 min. 1-4 žaidėjai 12+

46.00

Puikus strateginis stalo žaidimas su galvosūkių elementais, naudojantis darbininkų paskirstymo mechaniką.

Oros yra plytelių susidūrimo, ugnikalnio išsiveržimo, kalnų kūrimo, išminties rinkimo, veiksmo ir ekonomikos strategijos žaidimas. Ant atskirų žaidėjų kilimėlių žaidėjai perkelia savo sekėjus iš vienos veiksmo erdvės į kitą, todėl jie gali manipuliuoti bendra aplinka kaip milžiniška plokščių tektonikos dėlionė. Veiksmo erdvės leidžia žaidėjams perkelti žemės eiles, judėti ir susidurti su žemės plytelėmis, formuoti ir išsiveržti ugnikalnius, garbinti, kad įgytų išminties, keliauti savo sekėjais po nuolat besikeičiantį kraštovaizdį ir kalnuose statyti šventas studijų ir garbinimo vietas. Šventų vietų kūrimas ir garbinimas šventose vietose suteikia išminties, kuri naudojama tobulinti kiekvienos veiksmo erdvės gebėjimus. Išmintis taip pat naudojama siekiant pagerinti kiekvienos pastatytos šventos vietos galutinio žaidimo vertę ir pasiekti kitus tikslus, vertus galutinio žaidimo taškų.

Duomenys iš Board Game Geek
PavadinimasOros (2023)
SudėtingumasVidutinis [3.25]
BGG Reitingas2478 [7.40]
Žaidėjų skaičius (rekomenduojamas)1-4 (1-3, 3-4)
Dizaineris (-ai)Brandt Brinkerhoff
Dailininkas (-ai)Brandt Brinkerhoff
MechanikosGrid Movement, Square Grid, Tile Placement and Worker Placement

Prekė išparduota!

Neradai norimos prekės? Nenusimink! Parašyk mums el. paštu arba spausk žemiau esantį mygtuką „Informuoti, kai prekė atsiras pardavime“ ir mes pabandysime užsakyti dominančią prekę.

Informuoti, kai prekė atsiras pardavime

Aprašymas

Puikus strateginis stalo žaidimas su galvosūkių elementais, naudojantis darbininkų paskirstymo mechaniką.

Oros yra plytelių susidūrimo, ugnikalnio išsiveržimo, kalnų kūrimo, išminties rinkimo, veiksmo ir ekonomikos strategijos žaidimas. Ant atskirų žaidėjų kilimėlių žaidėjai perkelia savo sekėjus iš vienos veiksmo erdvės į kitą, todėl jie gali manipuliuoti bendra aplinka kaip milžiniška plokščių tektonikos dėlionė. Veiksmo erdvės leidžia žaidėjams perkelti žemės eiles, judėti ir susidurti su žemės plytelėmis, formuoti ir išsiveržti ugnikalnius, garbinti, kad įgytų išminties, keliauti savo sekėjais po nuolat besikeičiantį kraštovaizdį ir kalnuose statyti šventas studijų ir garbinimo vietas. Šventų vietų kūrimas ir garbinimas šventose vietose suteikia išminties, kuri naudojama tobulinti kiekvienos veiksmo erdvės gebėjimus. Išmintis taip pat naudojama siekiant pagerinti kiekvienos pastatytos šventos vietos galutinio žaidimo vertę ir pasiekti kitus tikslus, vertus galutinio žaidimo taškų.

Papildoma informacija

Išleidimo metai:

2022

Žaidimo kūrėjas

Brandt Brinkerhoff

Žaidimo trukmė (min.):

60-120

Leidėjas

Lucky Duck Games

Žaidėjų amžius (nuo):

Žaidėjų skaičius:

, , ,

Kalba:

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Oros”