Pirkimas ir apmokėjimas

1. Prisijunkite/sukurkite paskyrą

2. Įdėkite žaidimą (-us) į krepšelį;

3. Pasirinkite pristatymo būdą;

4. Pasirinkite mokėjimo būdą;

5. Patvirtinkite užsakymą;

Siūlome kelis mokėjimo būdus:

BANKO PAVEDIMAS: pasirinkę šį būdą gausite elektroninį laišką su rekvizitais ir galėsite prisijungti prie savo banko savarankiškai. Pastaba: neapmokėtas žaidimų rezervacijas laikome tik 2 dienas.

APMOKĖJIMAS GRYNAIS: pasirinkę šį būdą, jūs sumokate grynais atsiimat prekę pas mus. 

PAYSERA: Apmokėjimas per automatizuotą Paysera sistema, naudojant jums tinkamą banką. 

Pristatymas

Mes galime išsiusti užsakymą beveik į visas pasaulio šalis. Tiesiog įsidėkite prekę į krepšelį, pasirinkite šalį, kur reikia pristatyti prekę ir parduotuvė jums automatiškai paskaičiuos pristatymo kainą. Jei šalių sąraše nerandate šalį, kur reikia pristatyti užsakymą, susisiekite su mumis ir mes paskaičiuosime pristatymo kainą.

Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siuntas pristatome per Omnivos paštomatus, bei kurjerius. Į kitas šalis užsakymus siunčiame per Lietuvos paštą.

Jeigu pageidaujate, užsakymą galite atsiimti Vilniuje nemokamai.

Pristatymo kaina per Omnivos paštomatus Lietuvoje – 4 Eur (išskyrus Kuršių Neriją).

Pristatymo kaina per LP Express ir Venipak paštomatus Lietuvoje – 3.00 Eur (išskyrus Kuršių Neriją).

Pristatymo kaina su kurjeriu Lietuvoje – 5.00 Eur (išskyrus Kuršių Neriją).

Pristatymo kaina per Omnivos paštomatus Latvijoje – 7.00 Eur.

Pristatymo kaina per Omnivos paštomatus Estijoje – 9.00 Eur.

Kurjeris pristato užsakymą per 1-2 darbo dienas. Mes, savo ruožtu, informuosime jus apie siuntimo eigą ir pateiksime siuntos sekimo numerį (-us).

Grąžinimai

Užsakymas gali būti atšauktas kol jis dar nebuvo išsustas. Kad atšaukti užsakymą, parašykite mums į info@miplas.lt arba paskambinkite telefonu 8 (612) 31015.

Remiantis LR Ūkio ministro įsakymo 2001 m. birželio 29 d. Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” stalo žaidimai nėra grąžinami,  išskyrus akivaizdžius broko atvejus – šiuo atveju maloniai prašau susisiekti su manim elektroniniu paštu arba telefonu.

Bet nepaisant įstatymų, jei prekė nebuvo išpakuota (nenuimta plėvelė), galite kreiptis dėl prekės gražinimo 14d. nuo prekės pirkimo dienos. 

Pirkėjas apmoka visas su prekių gražinimo susijusias išlaidas.

Prekių statusai

– Liko (vnt.) – kiek prekių vienetų turime sandėlyje
– Pagal užsakymą – šiuo metu prekės neturime, dėl užsakymo galimybės prašome susisiekti su mumis
– Išankstinis užsakymas – prekė yra užsakyta ir atsiras pardavime nurodyta data. Šias prekes jau galima pirkti, jos galėsit atsiimti (arba bus išsiustos jums) po gavimo datos.  

Jeigu turite klausimų, rašykite mums elektroniniu paštu info@miplas.lt arba skambinkite telefonu 8 (612) 31015