Aprašymas
Pagan: Fate of Roanoke – Naujas labai gerai įvertintas asimetrinis kortų žaidimas dviem žaidėjams. Daug kas jį lygina su Netrunner.
„Pagan: Fate of Roanoke“ iš Kasper Kjær Christiansen ir Kåre Werner Storgaard yra išplečiamas kortų žaidimas, sukurtas 1587 m. kolonijinėje Amerikoje. Asimetriško žaidimo esmė – raganos kova su raganų medžiotoju. Raganai bandant užbaigti ritualą, medžiotojas bando ją susekti ir išsiaiškinti tikrąją jos tapatybę. Abu žaidėjai pasiekia kintamų kortų kaladės su 50 kortų ir naudoja skirtingus išteklius, kad nugalėtų kitą pusę. Daug taktikų ir strategijų yra įmanomos ir būtinos, norint išgyventi šioje dviejų jėgų kovoje. Tamsioje iliustratorės Maren Gutt grafikoje įterpta išgalvota istorija apie prarastą Roanoke koloniją atgyja.
Pagan yra asimetrinis kortų žaidimas, skirtas 2 žaidėjams, kurie atlieka raganos ar raganų medžiotojo vaidmenis. Ragana bando atlikti atgimimo ritualą, kol raganų medžiotojas ją atskleidžia ir nutraukia. Įtarimai keliami devyniems kaimo gyventojams ir tik Raganos žaidėjas žino, kas yra tikroji ragana. Kiekvieno ėjimo metu du žaidėjai naudoja savo veiksmų pėstininkus aktyviems kaimo gyventojams, norėdami traukti kortas, žaisti kortomis ir įgyti įtakos. Be to, ragana gali virti galingus gėrimus, patobulinti savo pažįstamus ir mesti užkeikimus bei kerus, o raganų medžiotojas samdo sąjungininkus, pretenduoja į strategines vietas ir negailestingai tyrinėja kaimo gyventojus.
„Pagan“ žaidime du žaidėjai varžosi dėl to, kas pirmasis įgyvendins savo individualų tikslą. Kaip Ragana, jūsų tikslas yra surinkti pakankamai paslapčių, kad galėtumėte atlikti tokį galingą ritualą, kad visas regionas pateks į jūsų kerus ir Motina Gamta atgaus salą. Būdamas Medžiotojas, jūs surenkate visus sąjungininkus ir palaikymą, kurį galite surinkti, kad raganą patrauktumėte į teismą, kol jos lemtingas ritualas nepasibaigs.
Atsiliepimai
There are no reviews yet